fredag 13. februar 2009

3 uker på Kysten

Noen glimt fra 3 varme og opplevelsesrike uker i Mombasa og Voi.

Skolebesøk.


CHRISC Øst Afrika.



Avslappingsdager på hotell




Middag i Msambweni. De nasjonale overrasket oss!


Mange ettermiddager på stranda.


Besøk på barnehjem. De sang sanger for oss.


Jesuskort er spennende!


Kokosmelk smaking. hmm.. ikkje noe godt!




1 av de mange dagene med pakking av sekken her i kenya


Undervisning om Elias


Jeg og Martha er klar for 4 timer lang gudstjeneste i 30gr!


Jeremia 29,11:
For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren. Fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere framtid og håp.

3 kommentarer:

marit slyk sa...

så kjekt å se kosen du har de:) de ser kjempe kjekt og spennane ut! :)

glede meg t du komme haim i påsken:)

Maria sa...

Eg savne deg!

Anonym sa...

der va fremdeles litt forskjell på deg å han innfødte mannen der. men ser ud som dåkk har fått møje sol;-)